![]() |
Професійне кредо:
«Ми маємо справу з найскладнішим, неоціненним,
найдорожчим, що є в житті, - з людиною.»
В.О.Сухомлинський
Десять заповідей майстра виробничого навчання
Педагогічна діяльність майстра виробничого навчання є дуже різнобічною і
відповідальною, вимагає великих знань, педагогічного досвіду, професійної
майстерності і високої загальної культури. Уроки виробничого навчання є
незамінними при розвитку виробничих здібностей учнів. Їх вміла організація, продуманість
індивідуальних творчих і групових завдань, оригінальність і новизна форм
діяльності сприяють розвитку творчої, активної, самостійної особистості, що на мій
погляд є особливо затребуване в сучасному суспільстві
Одним з першочергових завдань майстра виробничого
навчання- вивчення передового виробничого та педагогічного
досвіду, відбір і використання в навчальному процесі того, що найбільш повно відповідає специфіці
майбутньої професії учнів, а також вивчення питань матеріально-технічного
оснащення майстерень училища та підготовки
молодих робітників для роботи.
Однією з головних
завдань підготовки майстра до нового навчального року є складання переліку навчально -
виробничих робіт, виконуваних учнями в навчальних майстернях і на виробництві
Прийом учнів та
участь у комплектуванні навчальної групи - важливий етап підготовки майстра до нового
навчального року, так як знайомство з майбутніми учнями допоможе йому з перших
днів занять правильно побудувати навчально-виховну работу.Поетому задовго до
початку навчального року майстер повинен взяти найактивнішу участь у роботі з
профорієнтації у школах.
Методична підготовка
майстра до нового навчального року впливає на організацію виробничого навчання протягом
усього навчального року. Тому вона повинна бути ретельно продуманою, своєчасною.
Різноманіття
і складність навчально - виховних завдань при навчанні учнів вимагаю від майстра особливо
відповідального і продуманого підходу до організації роботи з групою і кожним
учнем окремо. Щоб правильно організувати процес виробничого
навчання учні на підприємство необхідно вивчити виробничий процес і
застосовуються форми організації праці. Робочі місця учнів.
Одним з якісних
показників уроку є
впровадження передового виробничого досвіду. Тому, розробляючи перспективно -
тематичний план, майстер повинен передбачати час на вивчення передового
досвіду, виготовлення необхідного оснащення, пристосувань для впровадження їх
на уроці.
Щоб успішно
виховувати майбутніх робітників і формувати у них світогляд , кожен майстер повинен мати цілу низку якостей. Так, важливо, щоб
майстер як сам володів глибокими знаннями, а й умів в ході повсякденного спілкування з учнями правильно роз'яснювати їм, проводити бесіди.
Тільки
при активній допомозі батьків можна успішно вирішити виховні цілі, які стоять
перед училищем. Тому для кожного майстра настільки необхідні тісні контакти з
батьками.
Десять заповідей майстра виробничого навчання
який прагне стати професіоналом своєї справи
Немає коментарів:
Дописати коментар