ТЕМА ПРОГРАМИ:Приймання установами банку платежів готівкою
від фізичних осіб.
ТЕМА УРОКУ: Оформлення розрахункових документів, технології приймання платежів та прийоми здійснення операцій з приймання платежів від населення.
МЕТА УРОКУ:
ТЕМА ПРОГРАМИ:Кредитування населення.
ТЕМА УРОКУ: Реєстрація операцій з видачі та погашення кредитів.
ТЕМА ПРОГРАМИ:Операції з цінними паперами та лотереями.
ТЕМА УРОКУ: Оформлення операцій з акціями, ощадними
сертифікатами та векселями.
сертифікатами та векселями.
МЕТА УРОКУ:
ТЕМА ПРОГРАМИ:Розрахункові чеки банків.
ТЕМА УРОКУ: Оформлення дорожніх чеків.
МЕТА УРОКУ:
ТЕМА ПРОГРАМИ:Розрахункові чеки банків.
ТЕМА УРОКУ: Оформлення розрахункових та комерційних чеків.
МЕТА УРОКУ:
ТЕМА ПРОГРАМИ:Випуск банківських пластикових карток та їх обслуговування.
ТЕМА УРОКУ:Видача карток особам та прийоми оформлення переробки і заміна втрачених карток. Загрузка банкоматів готівкою.
ТЕМА ПРОГРАМИ:Організація і порядок здійснення касових операцій у банках.
ТЕМА УРОКУ:Обробка, формування, пакування грошових банкнот, монет і валютних цінностей у повні та неповні корінці.
МЕТА УРОКУ:
ТЕМА ПРОГРАМИ:Організація і порядок здійснення касових операцій у банках.
ТЕМА УРОКУ: Оформлення видаткових документів.
МЕТА УРОКУ:
ТЕМА ПРОГРАМИ:Організація і порядок здійснення касових операцій у банках.
ТЕМА УРОКУ:Організація і порядок роботи каси перерахування.
МЕТА УРОКУ:
ТЕМА ПРОГРАМИ:Екскурсія у банківські установи міста Виноградів.
МЕТА:
МЕТА УРОКУ:
історію виникнення професії касир в банку.
загальнопрофесійні вимоги.
характер роботи касира в банку
(повинен знати, повинен уміти).
ЗНАТИ умови роботи. Ринок праці.
медичні обстеження.
вимоги до індивідуально-психологічних
собливостей.
вимоги до індивідуально-психологічних
собливостей.
професійно-небажані якості касира.
перспективи професії касир в банку.
споріднені професії.
Моя професія – це початок мого майбутнього!
Вона дає мені перспективи на майбутнє, кар’єрний ріст: спочатку касир-операціоніст - старший касир завідуючим відділом! Для цього необхідно бажання і впевненість у собі, потрібно вчитися і не впадати у відчай якщо щось не виходить!
КАСИР - обличчя банку. Він першим зустрічає відвідувачів. До його обов'язків входить спілкування з клієнтами, контроль за станом рахунків, внесення змін в базу даних при надходженні і знятті коштів.
Немає коментарів:
Дописати коментар