Головна


Професійне кредо:

«Ми маємо справу  з найскладнішим, неоціненним,
 найдорожчим, що є в житті,  -   з людиною.»

В.О.Сухомлинський




Педагогічна діяльність майстра виробничого навчання є дуже різнобічною і відповідальною, вимагає великих знань, педагогічного досвіду, професійної майстерності і високої загальної культури. Уроки виробничого навчання є незамінними при розвитку виробничих здібностей учнів. Їх вміла організація, продуманість індивідуальних творчих і групових завдань, оригінальність і новизна форм діяльності сприяють розвитку творчої, активної, самостійної особистості, що на мій погляд є особливо затребуване в сучасному суспільстві
Одним з першочергових завдань майстра виробничого навчання- вивчення передового виробничого та педагогічного досвіду, відбір і використання в навчальному процесі того, що найбільш повно відповідає специфіці майбутньої професії учнів, а також вивчення питань матеріально-технічного оснащення майстерень училища та підготовки молодих робітників для роботи.
Однією з головних завдань підготовки майстра до нового навчального року є складання переліку навчально - виробничих робіт, виконуваних учнями в навчальних майстернях і на виробництві
Прийом учнів та участь у комплектуванні навчальної групи - важливий етап підготовки майстра до нового навчального року, так як знайомство з майбутніми учнями допоможе йому з перших днів занять правильно побудувати навчально-виховну работу.Поетому задовго до початку навчального року майстер повинен взяти найактивнішу участь у роботі з профорієнтації у школах.
Методична підготовка майстра до нового навчального року впливає на організацію виробничого навчання протягом усього навчального року. Тому вона повинна бути ретельно продуманою, своєчасною.
Різноманіття і складність навчально - виховних завдань при навчанні учнів вимагаю від майстра особливо відповідального і продуманого підходу до організації роботи з групою і кожним учнем окремо. Щоб правильно організувати процес виробничого навчання учні на підприємство необхідно вивчити виробничий процес і застосовуються форми організації праці. Робочі місця учнів.
Одним з якісних показників уроку є впровадження передового виробничого досвіду. Тому, розробляючи перспективно - тематичний план, майстер повинен передбачати час на вивчення передового досвіду, виготовлення необхідного оснащення, пристосувань для впровадження їх на уроці.
Щоб успішно виховувати майбутніх робітників і формувати у них світогляд , кожен майстер повинен мати цілу низку якостей. Так, важливо, щоб майстер як сам володів глибокими знаннями, а й умів в ході повсякденного спілкування з учнями правильно роз'яснювати їм, проводити бесіди.

Тільки при активній допомозі батьків можна успішно вирішити виховні цілі, які стоять перед училищем. Тому для кожного майстра настільки необхідні тісні контакти з батьками.

Десять заповідей майстра виробничого навчання
який прагне стати професіоналом  своєї справи

  1. З самого початку та протягом всього навчального процесу демонструвати прийняття та повну довіру до учнів.
  2. Навчитися оптимально організовувати час уроку, свою діяльність та діяльність учнів для досягнення поставленої мети.
  3. Спілкуючись з учнями на уроці, бути в міру емоційним, гармонійно поєднуйте відкритість почуттів та розумну дистанцію.
  4. Уникати стереотипів у мовленні (вживання слів-паразитів, навішування "ярликів").
  5. Для підвищення мотивації та стійкої уваги учнів впроваджувати поєднання різних методів сприйняття інформації (аудиального, візуального, чуттєвого).
  6. Готувати навчальний матеріал з урахуванням вікових психологічних особливостей учнів.
  7. Застосовувати у своїй діяльності інтерактивні методи навчання як засоби розвитку пізнавального інтересу учнів.
  8. Пам'ятайте, що урок - не тільки накопичування знань, а й виховання загальнолюдських якостей.
  9. Створити на уроці атмосферу творчого натхнення, максимально наблизити матеріал до реалій життя.
  10. Пам'ятайте: щоб впливати на інших, треба добре знати себе.





  

Немає коментарів:

Дописати коментар